.

Friday, May 15, 2009

program anak angkat-kpg debak


salam smua...hehe..arini hr sabtu so nk watpe..dh plan ke nk watpe hr ni..emm..arini aku duk umh je..x g mn2 coz esk aku plan nk kuar ngn kwn aku..boring2 gak la duk umah p nk watcmne..tol x?...ni aku nk kongsi ckit ttg progrm ank angkt yg aku bru join hujung mggu lps.... ktorg puny program 3 hari 2 mlm..kejap je...huhu..p xpe tap enjoy..pjalann g sna pn ambik 4 jam lbh..huh..pnat duk lm bus...tdo jelakn...bus tu pn xsbar2 nk smpi cpt...x taw ke ktorg ni nk g tandas ke nk mkn ke..pnat tu duk bjam2 lm bus...



smpi je ktorg dsambut yb dr betong..x ingt nm dia..huhu..sori dato'..pastu aku dpt family angkt bru..wowow..nmpk cm kaya2 je org c2...adoi..rmh aku dpt tu xde ank bujang dh..hehe..gedik jap..aku dpt 4 org adik beradik angkt..mak angkt xde ayh dh..abg sulong tu pengawai gak yg urus ktorg puny program ni gak la..hensem p dh ada ank 2 dh..kiut2 eh comel2 ank ny...hehehe..

"dekna n eddie"


penerangn ttg sejarh kpg debak

mlm tu ktorg d bg ceramh ttg sejarh kpg debak..keesokanny ktorg g kubur..hehe..nk gotong-royong membersihkn tanh perkuburan kpg debak..ni kali ke-2 aku g kubur..o tedah..sian..bkn xnk g p xde kesempatan lg...so pas ktorg bersihkn tanh perkuburan tu..g enjoy jap kt jambatn gantung..xjauh dr perkuburn tu gak la..jambtn tu tuk org kpg g kbun kt seberang je..hehe





ni mlm terakhr ktorg da plan nk blakon..hehe..tajuk ny "bawang merah bawang putih kenapa pilih bawang besar.."hehe..lawak gak la skrip cita ni..p nk taw aku jd ape..adoi...ade ka patt dbg ny aku watak pokok n cicak..xde watak len ke...huhu..p diaorg enjoy lakonan aku..aku xkisah coz tu je pluang nk wat benda plik..yg pasti member2 aku ingt gaya aku cmne jd cicak tu..hahaha..




esokny..ahad..10hb mei...ktorg dbg kumpuln tuk motivasi budak2 sekolh...hah part ni aku suka coz dpt gak knl budak2 sekolh kt c2..ktorg kna gtau diaorg ttg suasana kt u cmne..group aku da 6 org budak sekolh n sorg member aku tu junior ku sendiri dr fakulti.. enjoy gak la..lm xwat kim kam bai tu wei..adoi rindu..dr matrik aku knl refreshment tu....


fokus...


~my group~

pastu ktorg pn dpisahkn blik dr keluarga angkt msing2..bkn pisah trus..huhu..ktorg kna blik u blik la...nanti2 kalo da ms insyaAllah aku pg jenguk family angkt aku tu...k..bis story dh..cite ni aku nk kenang smpi bl2..

bacala bg yg sudi..thanks....

No comments: