.

Tuesday, February 8, 2011

.:: Maafkan Hamba Kawan-kawan.. ::.


Salam semua...hamba nak buat satu pengumuman besar ni...kanda2 dinda2 semua hendaklah mendengarnya sepenuh jiwa....pertama sekali hamba ingin meminta maaf dari hujung kaki ke hujung jari...maaf kan hamba...kerana hamba tak membalas jejak kalian semua...hamba sekarang dalam emosi kesedihan yang teramat sangat...hamba terlalu risau sampaikan teratak hamba ini hamba kurang hendak membangunkan nya...sekarang hamba dalam emosi yang sungguh ketidakstabilan....oh hamba tidak tahu hendak berkata apa apa...

kanda2 dinda2 sekalian janganlah memeningkan kepala untuk memikirkan apa masalah yang hamba hadapi sekarang..hamba akan nyatakan disini..hanya sekali...tak ada yang berulang kali..hanya sekali...oh tidak sanggup hendak hamba katakan...

sekarang komputer riba hamba dalam tenat yang teramat tenat sekali...hamba dah berjumpa dengan beberapa bomoh yang boleh selesaikan masalah hamba..tetapi jawapan tetap sama...hamba masih kurang yakin hamba jumpa lagi dengan tok dukun masih menyatakan masalah yang sama...hamba hendak menangis sekarang..oh jangan...tolong hulurkan hamba sehelai kain kanda2 sekalian...oh tidak ingin menitiskan air mata ini kerana hamba yakin pasti ada jalan penyelesaian nya...tolong tenangkan hamba...oh sabar la hati...

bomoh2 dan tok dukun yang telah hamba jumpa nyatakan hamba hendaklah menukar hardware a.k.a motherboard komputer hamba...hamba pening kerana hamba kurang harta ditangan sekarang...hamba kering..oh encik nuffnang tolong lah hamba...hamba nak menyatakan masalah komputer hamba disini amatlah sukar...sekarang hamba hanya mampu menumpang komputer yang disediakan di pusat didikan hamba...oh...sabarlah hati....kerja2 hamba juga amat sukar hamba laksanakan..

inilah saja warkah yang hamba mampu nyatakan...harap maaf kanda2 dinda2 sekalian...hamba ingin mengundur diri lagi...doakan hamba boleh meneruskan teratak ini nanti...itu sahaja..sekian....salam dari hamba...

p/s : emo sedih pun leh g nak bercarekarama aku ni..ahhhhh tidakk!!!series sedih..

15 comments:

eyk@_zuL said...

huhu..tedah ktk..sbar jak la.ada rezki nti kita beli baruk k?hee~

Mr. TN_SkY said...

alolo..ciannya dye..=_=...sabar lah eh? aa..problem motherboard ke? hurm..cane nk tlg eh? =_=

SEDARLAH..ADAKAH BENAR KITA SAYANGKAN IBU BAPA KITA?

aibaks said...

ngeh3.. siap wat cerpen tuh.. apsal ngan motherboard dieylah?

Mr. TN_SkY said...

huhuh..sabar ye.dugaan sume tuh..

Diterima Menyertai 100 Penulis Editor!

labulabi said...

mbak elek bah.hehehe.iboh sedih2.

Lovely Bella said...

isk.. isk.. isk..tetibe rase sedeh plak bace entri ni.. huhuuhuh

.:: dieylah :: said...

eyk@_Zul ::

^^...lum mampu beli baru gik....harap btahan last semester tok jak... tq...

.:: dieylah :: said...

MR. TN_SkY ::

hehe...dah elok dah..xde problem motherboard lg..alhamdulillah.... ^^

.:: dieylah :: said...

aibaks ::

hehe..cerpen pendek..ni idea leh kuar time sedih2 je..hehe...alhamduliallah bkn prob tu lg... ^^

.:: dieylah :: said...

labulabi ::

dah cool tok...nang ilek abis dah tok..hik3..makseh...

.:: dieylah :: said...

Lovelly Bella ::

jgn nangis...xde tisu..ngee~~..

dah leh senyum balik ni...papepun tq care..^^

Ckin Kembaq said...

ujian..ujian..hehe

singah naa..ada benda baru..

p/s : Jemput naa.. ^_^

Fello Ariza said...

deng... walpun palak mek penin mok pitam baca tulisan pnjg ktk tok..

alu terkatok-katok leput mata pusin2..

komen tok xda kaitan ngan entri ktAK..)

HIHI~

.:: dieylah :: said...

Ckin Kembaq ::

redha je ni..hehe..tq...
jap g singgah na... ^^

.:: dieylah :: said...

Fello ::

pell...tedah...kali otak ngah x betol nak ya la pening2..mam panadol activast pasti shat dan segar..ekkk...=P