.

Thursday, August 18, 2011

RINDU SAMA KAMUUUU!!!


Salam semua...waaa...lame giler kali ni x update...sebulan lebih....
rinduuuuu derrr ngan korang....hehe...korang tak rindu takpe...aku saje2 nk rindu ngan korang2.. sebelum tu di bulan yang mulia ni aku nak ucap la..walaupun dah terlambat 19 hari kan....selamat menyambut bulan ramadhan al-mubara'....posa bebeno..jangan yok2...hehe...

Since lame x share cite tentang aku...meh dengar aku cite ni...eh jap2 takleh nak dengar..tp leh bace ye dok..hehe....
sekarang aktiviti aku....
isnin sampai jumaat biasala g keje...keje ape??
biasa2 je sekarang...tak kisah sangat hal gaji ni..janji cukup makan aku sorang..hahaha..sesape yang dok queue aku belanje tu..sabar ye..tunggu aku dpt full elaun tu dulu k...hehe..sekarang xdpt penuh g...raya pun maybe x dpt g elaun tok bulan leps...aiseh...sabar jela....yela..keje aku baru sebulan 8 hari kat sini..kat mane??..biarlah rahsia..hehe...

Kat tempat aku keje ni..ok la...semua mesra alam kata bos aku...ish2..nak cakap kena kuat2..tak kuat xde yang layan...hehehe...jadi aku pun belajar la membesarkan sound tekak aku ni..hehe...
semua dalam pejabat aku ni brother2 n sister2 baek2 belako...comey2 belako..hensem2 belako..opps..yeke?? hehe...kurniaan Tuhan semua baik2 betul tak? ^_^

Emmm..pe lagi nak story ni...ketensenan kat tempt keje biasala kan..tak tensen takde pe la nak aku blaja kt tmpt keje..kalau duk goyang kaki..aku pun tensen keboringan..hahaha...papepun just enjoy my life.....yeah..korang jugak k...

Ok...bulan2 puase ni kan..korang mesti da teringin nak makan something yang len tol tak?? aku pun nak jugak makan bebenda pelik2 ni...emmm..
aku teringin giler nak makan :
- Ikan terubok panggang (xdapat lagi)
- Mee Kolok (Dah dapat)
- Nasi Ayam Penyet ( x dapat lagi)

emmm..cam tak pelik je..hahaha..aku dah lupe ape yang aku teringin nak makan...ish3...
tu la semalam p tgk cite Rise of the Plane...smua nak cari ubat ilang penyakit pelupe..series aku pun nak gak ubat tu..haha..sape nak bagi??? anyway..Thanks tuk yang bagi peluang aku tgk cite tu ye...hehe...walaupun abang ipar ku dah membeli CD nyer...tp x tgk jugak...hahaha..

K la all...Out lu...miss u all....salam ramadhan...


No comments: