.

Sunday, November 27, 2011

Kamek Orang Sitok


Salam awal muharam tuk semua...hihi..
pa azam baru korang??? waaa...dah makin bertambah usia tahun hidup didunia ni kan kan..
macam tak perasan lak...adehhh....

1) emmm...azam aku???
Nak jadi lebih positif!!!
Tak nak dah pikir pelik2...buat pening kepala je...
lagi2 sekarang kepala aku kerap pening2...mungkin sebab cuaca sekarang kot..
kejap panas kejap hujan...emmm...

2) hidup aku sekarang??
hidup sekarang alhamdulillah ok je...
cuma sekarang aku kena belajar bajet duit perbelanjaan hidup..hehehe
yela...dulu takde duit...mintak mak ayah..sekarang...
adoi...mana dah nak dgr ayat...
"mak...sikda duit..." hehe
sekarang pandai2la simpan duit sendiri...
yela..dah dapat duit sendiri..tak kan nak bersadu kasih minta duit parent lagi...
tol tak??hihihi...papepun... belanja bila perlu jela... ^_^

3) impian masa depan???
waaa...ni aku banyak impian + target..huhu...
yela sekarang semua nak da target tol tak?

- Sebelum March 2012 : Nak de lesen memandu (kesian kan aku dah tua pun takde lesen lagi..huhu)
- Sebelum tamat 2012 : Nak de scooter satu...(nak jadi minah scoot pasni..hehe)

Lain2 :
- Nak beli kereta kelisa...tak kisah dah takde keluaran..2nd hand pun takpe..janji dapat..
teringin sangat2 der...
- Kamera DSLR satuuuu... (sape2 yang da lebih tu nak bagi aku satu boleh jer k...hihi)

k k tu je nak cite kali ni...papepun hidup mesti diteruskan walau masalah menimpa diri..haha..
masalah takkan pernah hilang
dari mata kita...hihi...

salam tahun baru islam kengkawan...

No comments: