.

Monday, June 11, 2012

Singapore Mari!!

Aku sudah di Over-The-Sea!! ^_^
Bukan nak bangga tapi happy sesangat...yela...boleh jalan2 negara orang guna duit sendiri dah..
walaupun tak jauh takpe..tapi pengalaman itu penting..
cara hidup suasana itu yang penting..perbezaan negara kita dengan mereka sangat berbeza..
Singapura walaupun kecil tapi senibina bangunan negara tu..perghhh!!
"kacak da jak!! " orang sarawak cakap...

Biasala trip aku ke singapura ni tetap dengan Si Min ni...hihi..
buku merah dah de tu...
Sekarang aku leh bagitahu yang aku dah pijak..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Tanah Singapura..hihi..(atas simen je pun..)
Series ngah panas!!
Panas derr...nasib bek cepat kawan tangkap gambar...hihi..
kalau tak...emm..melecur kot...

 Tempat2 yang aku pergi :
- Merlion Park
- Bugis Street
- India Street
- Arab Street
& banyak g...tak bpe nak ingat dah..
Only one day trip...tak dapat nk stay lama2 kat satu tempat tu...
cukup la sekadar jejak kaki... ^_^


  Aku suka tengok bangunan situ...
Teringin nak g bangunan yang da kapal kat atas tu...tapi tak cukup bajet..hihi
sekadar tengok dari jauh je..cukup la kan...
papepun tetap enjoy...
= 4 mei 2012 / Jumaat =

Nak letak semua gambar banyak sgt..men cekup2 jela mana dikenan...
k salam... ^_^

No comments: