.

Thursday, February 11, 2010

"Converse-NAK!!"


Salam semua..hik3..lame lak sa tak update blog nih..tula..cuti ni kan..

tapi aku tetibe lak kna balik hostel..coz esok kna jumpa supervisor..

waa..nebes!!sistem tak siap lagi..adoi~~tapi nak jugak update blog kn kn....

Sonok2 aku men facebook tetiba lak TER-tengok satu gambar kawn aku upload ni..aku suke3..haha...

lame dh aku plan nk dapat benda ni..tapi hajat tu tak sampai gi..

biasela..duit sendri x penah da lagi..nk mintak kat FAMA oh sungguh tak nak try..

membazir je..tapi aku akan cuba dapatkan apa aku nak dikemudian hari..

biar lambat asal dapat..yeah...aku nampak gambar kasut2 nih..hehe..


v


v


v


waaa..colorfull is beautifull.... blink2*** mata tengok...nak!!



This pattern is nice.."petak2 jak" hihi..




Black is cool color for me...



White color is looking simple but Aku suker~~haha..

Kacak eh...huhu..xde duit~~

Waaa..color ni pun cantik...

Sape2 baik hati sangat2..yang pemurah lagi penderma..leh la belikan aku kasut2 ni..
post la bagi yang jauh..nanti aku bagi alamat aku...huahuahua...berangan je kan..takpe...
berangan tu bagus sangat...^.^...

-Smile owez make me happy-


No comments: