.

Monday, February 22, 2010

=Tedah=



=Tedah=

=Innocent face..So cute=
=Da tak sape2 cowok2 kat luar cam dalam pic ni..Kirim salam KEH!=

=Mana2 tak taw tedah tu ape nih.. "Kasihan"=
=Terasa sangat tedah kat diri sendiri hari ni=
=Napela aku tak tahu pun tentang itu=
=Aissshhh!!!Tedah Nya lok!=
=Kerana itu aku terbazir masa..=
=Takpela..apepun aku terima se adanya...=
=Ekk..tedah sebab pe nih..tedah tedah tedah...=

=Confuse?=
=Nape cite cam tak bis je nih...tedah je memanjang..=
=Tak elok asyik ulang perkataan tu je kan..=
=hehe=

=Yeah=
=Don't worry-Be Happy Okeh!=

=Hah! Jangan nak membebel je banyak..=
=hahaha=
=Aku tedah sebab Aku.....=
=Sebab aku tak tahu=
=Seriesss Aku tak tahu=
=Sebab Aku tak dapat emel pun=
=ayoyoyoyo=
=Aku tak dapat emel hari TAKDE KELAS=
=huhu..haha..hik3..=
=Lucu sa kat dri sendri=
=Semangat bagun awal nak turun kelas wei..=
=Ingat msuk kelas takde orang sebab aku1st yang datang=
=Upe-upenye..aku tak tahu takde kelas=
=Haha..gelak kat dri sendiri=
=papepun..bagus la datang awal kan..=
=^.^=


3 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

lohh-dex ingatkan ape tdi-yup-dapat belajar bahasa baru-tedah=kasihan ;D

lyle hikari said...

ok, tambah lagi satu tatabhassa sarawak. dari dulu lg curious maksud tedah ni. huhu

~~dieylah~~ said...

dexfab~okey la tu..hik3..saje wat suspen..nanti nak wat tjuk bhasa swk g..bgus.. dpt org len blaja bhs cni..^.^

k.lyle~laaa..yeke bru taw..cian..xpe2.. byk gi tu kna blaja duk cni..chaiyok2..:)