.

Thursday, May 20, 2010

SoftSkill Undergraduate-anjuran MDEC.(Part 1)

=Softskill Day-Part 1=


Salam Semua..

Ni la paling lama aku x jeguk n update blog aku

yang dah nak berkarat ni..

Busy sangat sampai xde masa nk menaip n menjeguk cni..hihi

Papepun arini aku dah bebas ckit..

coz Final Year Projek aku dah lepas..nasib bek lulus..

nak kata terbaek tu xdela..

sbb memng dh hampir give up time wat fyp tu dulu..

ni lulus kira dah bersyukur sangat..

Ni aku nak kongsi gambar time ambik

Softskill anjuran MDEC aritu..

7 Mei-16 Mei 2010..

Xnak Cakap lbh2..nak share n simpan

kenangn kt blog aku ni je..hehe..

Kitaorang da 2 talker...ni first talker..

Puan Dalila..

Dia sungguh baik..

best giler...leh anggap cam mak je..take care tol.

And very supportive and patience person..

Kitaorg yang join ni banyak dak Final year.

.smua still bz ngan

FYP masing2..Puan Dalila memg consider sgt..

bg lepas budak2 uruskn FYP

masing2.. datang kejap pun dia x kisah..janji dtg..

Tapi mostly budak dtg..sbb sa rugi sangt x dtg..info dia bg bgus sgt..

communication Skill..presentation skill..
best..


=Puan Dalila=

Ni sesi suai Kenal..hehe..kena lukis kawn masing2..

haha..ni pic aku..kawn aku lukis..c Min ni la..lucu

Ni budak engineering yg turt ambik..join skali..diaorg memg sempoi..

Ni pic semua dak yg join..hik3..

Hehe..

Discussion Group..


Hari presentation skill..

Last night with Puan Dalila makan Ayam penyet..dan di ganti dengan

yg duk sebelh dia tu..

Capt.Ariva..

Pic ngn Capt.Ariva nanti upload..haha.
lagi best..

Hehe..Peace..

Kami Bakal jadi Hero dunia..
^.^
Ni KokoChuan..

Let Go to Agogo..haha..Min n KokoChuan..

Ni je gambar dpt nk kongsi sekarg..nant letak lg..byk g..hehe..

Best Sangat Join softskill ni..

Untung sangat dapt join..

kalo ambik kat luar kna byr..u dh watkn free..elok join..

Kat luar x silap nk ambik RM600+ ke atas..

K..next pic will upload later..salam..

^.^


2 comments:

B L O G D E T said...

puan dalila tu tgk pic dia pun da tahu dia sangat baik.huhu ;D

.:: dieylah :: said...

hehe..btol3..mmg baik sgt.like a second mom for us..^.^