.

Thursday, December 29, 2011

~ HOBI BARU ~


Salam hujung tahun semua....macam mimpi lak
yelah esok lusa dah habis tahun 2011...
Nak masuk 2012 dah wei...korang dah bangun dari mimpi lom...
cepat2 buat apa yang korang hajat nk buat 2011 ni....
tak buat pun takpe..bawak je tahun depan..sama je hari berlalu...just tahun je bertukar...
hehehe...aku nak cari hobi baru tahun depan....hehehe...

Nak jadi kaki futsal leh tak...saja nak aktifkan diri..bagi pinggang ni kecil sikit...
hehehehe....
korang dah fikir ke nak buat apa tahun 2012???
takyah fikir lah....just thunking...hihihi...
tak tahu nak tulis ape dah...nak balik je dah....hujan2...
kampung sebelah banjir....kesian lak tgk...nak buat camne..
dugaan hidup...sabar jela..bagi yang rumah dia kena banjir gak...banyak2 besabar ye...

~ C U Next Year..2012 ~

2 comments:

M.H.M.Z said...

Selamat tahun baru :)

.:: dieylah :: said...

MHMZ...waaa...happy new year..hehe