.

Sunday, March 4, 2012

Ko-Girl....or..Ko-Boi....

Selamat pagi,petang dan malam semua...hihihi...tak tahu korang terbaca blog aku ni bila..so aku g la wish sekali terus...boleh kan kan kan.korang nak kisah aku tak peduli...ni aku yang nak taip..hihi..jangan marah naa..... lame tol tak update nih...rindu nak berblog dah aku ni..tangan asyik gatal2 je nak taip taip ni.... lame tak p singgah2 kat blog kengkawan...bukan tak nak tapi tak leh coz aku takde tenet kat rumah..jarang2 je boleh..tu pun men pinjam bb abg ipar aku.huk3..zaman dah maju ni pun masih nak men pinjam2 kan..kesian kat aku sendri...huhu...

Tapi takpela..sekarang aku nak post gambar je...gambar time kitaorang dinner ...tema je dah Western and Country Style..emmm..kalau korang fikir2 korang nak pakai style camne time tu... fikir2 lah camne ek...aku men lantak je style..ada yang cakap macam arab pun ada...red indian pun ada...ada aku kesah...hehehe....yang penting aku datang makan free ok..kat Four Point pulak tu...ada 8 jenis makanan tapi aku makan 3 je dah kenyang beb...fully booking dah perut..huhu..nasib baik free..kalau bebayar memang rugi habis la ajak aku g makan kat situ...hihihi...

Ni la style aku...hehehe...korang rasa ikut tema tak??hehehe..

papejela kan....

Ni family photo aku..hehehe...takdelah..ni kengkawan same keja ngan aku. C-T, Donald,Aku, D-N and Mira...sempoi je semua...cuma yang bediri tengah tu je dah dapat keja lain...congratez la kat dia..happy jumpa kawan cam korang....

Ni lak team member aku...IT section ni jela ahli nya..lucu...

Yang paling kiri Bos kitaorang (Abg Mus) sebelah kanan Hafizin..budak praktikal.. yang depan tu abg Fuad...

CM sarawak pun ada gak datang time ni...cume tak dapat nak bgambar bersama...takpela..

tengok muka isteri dia dah cukup puas hati..hehehe....

K la tu je aku nak story...kalau da masa nanti la aku p update lagi blog nih..nak upgrade la len kali...huhu..dah berhabuk sakan dah page aku nih..hehehe...k salam.....

^_^

2 comments:

~Aziz88~ said...

Pandai bergaya dah awk ni =P ~Aziz88~

.:: dieylah :: said...

Aziz88 :: hehehe..menjadi lebih maju...^^....n lebih ceria...