.

Monday, April 13, 2009

family first....


Salam smua...hehe..xsabar blik umh ni..tggu akak ambik je ni...aku boring rumate xde kt blik jd blik kpg lbh baik..jumpa family aku ke...kazen2 aku ke...ank buah aku ke..adk aku ke..smuala..janji aku blik umh je...enthla aku sa cm x teng je duk cni..watpe x g mn2 pn..terperap je kt blik cempaka ni..huhu..mmg boring tgk dinding...katil adoh..mmg aku tdo..xstudy d watnye..baik aku duk umh tgk tv..hehe..lbh kurg sm je x study gak..hehehe..janji aku happy...

em..aku rindu ngn abg aku la..lm nye x jump...bl la kt dpt bsama lg ek abgku..hehe..ank abg aku mmg xknl aku lgsung kot...kalo dtg cni..emmm..anti ny ni lm dh x duk umh cmne nk jump..duk asrama je memanjg..aku duk asrama sejak form lg..pas menengah aku duk labuan stahun...pastu smpila kt cni...tap gak duk asrama walaupn umh dkat je..hehe..aku xnk ssh kn bpk aku nk anta aku je ulang alik nk ambik lg...bpk akupn study gak...sian la kt die..dh umor cmtu pn tap study..tok ank2 dia..aku syukur ada family cmni walaupn ktorg sederhana je...xla kaya pn..hdup ssh tu mmg tap ade gak..p aku redha..aku syukur sgt..sbb tanpa family yg cmni entah aku jd cmne...

org kata biar utamakn family dr yg lain.biar org ckp ape ttg family kt tp kt kna la ttp utamkn family kt...jagala maruah family kt..jgn smpi kt hanyut dgn dunia kt smpi family kt terabai...
aku da simpan impian tok family aku..nant aku nk tunaikn kalo da rezeki..insyaAllah...impian tu biarla jd rahsia hdup aku..sbb aku x suka ckp awl tkut x jd aku yg merana nant..

family angkat pn aku da gak..kt sabah..tu lg lm x jump..entahla bl dpt g sabah lg..family angkat aku tu baik sgt..walaupn duk pedalaman p aku seronok duk kpg tu...cantik sgt suasanany...
nk tau kpg pe..kpg tempurung sbb kt c2 da tempurung kelapa besar..hehehe..bleh msuk lg tu jd katak lm tu.hehe..dhla tp pantai..mmg syok..kt c2 pn da gak satu gua sejarh..bpk angkat aku ckp tu gua yg pnh tertutup sendiri dan menutup kn org yg bru kawin..aku pnh g c2..mmg da kesan korek batu2 tu tok kuarkn pengantin tu..

nant aku ltk gmbr2 aku kt sna..indu nye kt c2...hehe..k la..aku dh nk blik kpg..horey..

salam..

No comments: