.

Saturday, April 4, 2009

petani yang berjaya..hehe


ini la kbun family aku..ni mak n akak aku ngah ambik padi..hihihi..byk lg kna ambik..aku bru semalm tolg..huhu..bkn xnk tolg slalu..bz sgt kt u..p xpe skali tolg aku puas t giler...


Ni la muka aku guna "cerindak" bhs swk..n bwk "tankin" tok msuk kan padi..hihi..best giler...sape nk tolg meh join aku g kbun...


Adoh hei..arini aku pnat semacam je..hihi..xtaula nape malas sgt.xsimen byk lg..smggu je tgl tp padt giler jadual mggu ni..pas mggu ni exam menanti..adoi..xsabarnye nk bis sem ni..aku sa pnat giler sem ni..emm..
ni nk cri installer minitab pn xdpt lg..stat2..cmne nk wat ko ni..dah pjg giler data..adoi..pening2..nk kata stat java pn leh tahan jugk..pn satu aku x wat lg..bl nk da semangt ni..em..xpela..mlm ni aku wat pa yg aku mampu wat..siang ni aku ilek2 lu..mlm ni blik hostel aku stay up la smpi jm bpe pn..eleh mcm la aku ni tahn sgt tdo lewat2 ni..hahaha..jm 12 tgh mlm pn dh tecungap2..menguap..kalo da sape2 sudi tmankn kt stayup blh la kot nk bjaga..hihi..

mggu ni je la aku kna bkorban giler2....carrymark aku pn riso gak..smua ckit sem ni..tension2..final nant kna la wat giler2... aku dh pening nk taip pe la ni..dah la smpe ctok jak la k..salam..

No comments: