.

Thursday, August 6, 2009

Feel Better..

Feel better for yourself??
Feel better for your friend??
Feel better for your parent??
Feel better for your life??
Feel better for everything??

Ermm..just for sharing...hehe..tell and ask yourself this question..and make a decision..sometime we need to think that all..

Bagi aku dri ni mmg x perfect tuk smua orang..smua orang da kekurangn dan kelebihan masing2..kadang2 mmg kt xsdar kekurngn dan kelebihn dri kt..kita try nk wat terbaik tuk smua benda yg kt wat..tp kdang2 kt xsdar apa yg kt wat adalh kekurangn bg pandangn org len.. nk wat yg terbaik tuk smua benda mmg susah...kdg2 kna fikir berkali2 nk wat benda tu..tu pun kdg2 keputusan yg kt wat byk kali adalh slh..tu paling menyedihkan..

Nak wat tebaik tuk kwn2 adalh benda yg amt ssh bg aku..kdg2 aku xsdar aku wat slh.everyone wants to be perfect but nobody is perfect...kebanykn skarng org cri kwn tuk kesenangn je..bl kwn2 ssh ade yg tolg ade yg x tolg..tu past akn timbul perasaan yg entah..sedih kot..huhu..tapi aku suka slhkn dri sendri coz kdg2 nk slhkn org wat aku sa makin sdih..xtau nape..kin tu kelemahan aku kot..huhu...

Nat wat terbaik tuk family lg kna kt fikirkan..family is the first and the top ranking..aku xckup lagi nkwat terabaik tuk diaorg..huhu..family aku mmg segala2ny..smua org juga mungkin begitu..hopely..so to feel better for family should fight segala dugaan yg kna kt tanggung bersama mereka...kdg2 dpan family kt wat dri kt ok dgn keadaan skarg..tp dblakg evrything is different..tp aku syukur dgn kehidupan aku skrg..sbb aku sm2 lalui segala kesusahn dn kesengn yg family aku hadapi dr dulu smpi skrg..

Nak wat terbaik tuk dri sendri tu knala masing2 fikirkn..ape yg penting be yourself...
hehehe..ni just nk share je..aku xtau nk taip pe..yg penting aku nk taip..

Fikirlah ape yg terbaik untuk kita dan ape yg terbaik tuk org lain..jgnla kt fikirkn kekurangn org lain tanpa sdr kita juga mempunyai kekurgn tersebut..sebelum slhkn org lain lebh baik slhkan dri sendri kerana kdg2 slhkn diri sendri lbh baik dr salhkn org lain..fikir2knlah..huhu..

~peace no war~

No comments: