.

Wednesday, June 30, 2010

Ingatkan Ribut sampai ke Petang..


huk3x....

Sedih lak pagi2 nih..

huaaaaa!!!....

Akhirnya..

ehem3!!!

hehe..rinduuuuu..kat blog aku nih..

hihi...cam dah berabad lame x kutip sampah kat cni..

cam nk bersemut je..aisehh...

jasamu takkan ku lupa blog ku..>---(@..

hahaha..3 harkat je ok..jgn gelak lebih2

nanti ilmu korang g kat aku..hehehe..

pagi ni aku leh senyum sebab...

baru dapat nk men-CLICK2

web2 kesayangn aku...

ape lagi kalo x..

yahoo..
google..
blogspot..
youtube..
pe lagi ek??..

emm...tapi itu semua

TIDAK penting.. :D

yang lebih penting aku leh bukak portal praktikal aku..

sebabnye..nk taip aku nye duty hari2 kat tempt aku

mencurah khidmat ku ini.. :D

tapi..masuk2 je portal blurr da...xtau nk taip ape..

coz miggu ni xbyk keja ape pun.

supervisor aku asyik meeting hari2..aiya..

^.^
(dlm hati suke xde keje..hik3)

Papepun staff n lecturer2 kat cni semua bek2..

walaupun semua dh berstatus couple..
hehe..dah kawen da..

(xde peluang nk couple kt cni..:P)

niat mst bek lam hati..nk blajar cara org bekerja ke..

nak belajar apa yg aku blajar..

or nk belajar apa yg aku x belajar..

aisehhh..pening2..xnk pikir..
^.^

pasni da harapan la nk update blog ni lg..


Nabi s.a.w. bersabda,maksudnya :


"Gunakanlah lima sebelum tibanya lima iaitu gunakan mudamu sebelum tuamu,dan masa sihatmu sebelum sakitmu,dan masa kayamu sebelum miskinmu dan masa lapangmu sebelum sibukmu dan hidupmu sebelum matimu."
(Riwayat Al-Hakim dan Al-Baihaqi)


No comments: