.

Tuesday, November 30, 2010

Maggi Jerrr??

Salam 1 Disember semua...^^ dah masuk bulan baru rupanya...
bulan terakhir tahun 2010 pulak tu...hehe
x sampai 30 hari lagi masuk tahun baru.pulak..
korang2 semua dah dapt smua hajat tahun ni ke?
kalo x sempat habiskan, sila habiskan dalam 31 hari ni..
ngeee~~ cmtu lak kan...jgn gopoh2...slow2...x dapat nk sampai hajat..
bawak tahun 2011 k.. macam aku...tp xnak cite.. ^^
............

Nak dijadikan cite...hari pertama dalam bulan terakhir tahun ni...
lunch aku sungguh malang...adoiii..
leh pulak aku lupa bawa duit p turun keja...
sbb nye pagi tadi sibuk ngan muka aku yg ngah terkupas kulit
akibat sunburn huhu..sdeh tol (>_<)..

beg duit pun dah lupe nk simpan...
pg ni..selongkar punye selongkar dalam beg...

aku jumpe..maggi kari asam laksa...hehe...seb baek...kalo x mmg kelaparan..
lagi2 dalam a-kon yg entah tahap sejuk bape ni..kulit diaorang dlm office ni
cam sama
ngan org eskimo kot...grrrr..sejuk....

hehe..ni la maggi yg ada dalam beg aku...
mesti korang pikir aku sengaja nk bawak maggi tuk bajet kan...
huhu..itu bukan niat ku..senanye semalam aku g kedai nenek aku..
mak suruh g beli gula...dalam hati aku tetibe lak teringin nk makan
maggi tok lewat malam td...hik3...x elok kan..tapi tu la rutin aku kat hostel dulu..
bila lapar je tgh malam maggi la peneman paling baekkk punyerr...hehe..
pas je balik tu..aku p tikam maggi tu dalam bilik.x elok tol perangai men tikam2..hehe..tau tp nk jugk buat...^^
bukan ape..kalo nampak je adik aku sorang tu..siap dia kebas dulu..aisehh..
so aku simpan la dlm bilik..dalam beg pulak tu..hehe...

tapi syok2 msg2 ngan sape entah...x sedar dh tetido...maggi tu ape lg
luput la dalm beg tu sampai pagi ni....^^
nasib baek la kan...kalo x....mmg status Fb aku lapar je memnjg kot arini...
haha...k tu je..org cni cakp..ngerepak jak keja..(merapu je keje)..^^

Selamat menikmati bulan terakhir 2010..^^

9 comments:

Boysbe9 said...

wah..maggi, lama x mkn maggi. sejak balik umah x mkn lg.
perisa faveret asam laksa.

p[A]n[A]d[O]L said...

alahai, magie jer ker beb?
meh dtg umah aku amek nasik goreng panadol special..
hahaha

.:: dieylah :: said...

Boysbe9 ::sama la mal..nyaman maggi ni..dila duk rumh still makn..hehe..

.:: dieylah :: said...

panadol :: dok..yerla...dah nasib badan...wallet duk rumh..haha... post jela cni..sdap tu nasi goreng..lapa lagi ni..huhu

ijatnuar87 said...

yum2...sedapnyer maggie...dah lma xmkn sejak cuti nih...kena mencuba gak nih,hehehe

maCy said...

zmn f3 plg terer saba xnk mkn megi. huhu

Luffy said...

megi la makanan termahal bg student2 hostel..haha..padahal pokai..^^

.:: dieylah :: said...

ijatnuar87 :: jom makan ramai2 kt dlm kuali..eyh2 x x..ikut cara sendri la seng... ^^


maCy :: dieylah ni x pkir ttg exam..rase nk makn makan jer...hehehe

.:: dieylah :: said...

Luffy :: setuju tu...hehehe..