.

Monday, November 29, 2010

.:: The Moment I Can't Forget - Part 1::.


holla...dah nak jam 4 nih..30 minit lg nak balik...x sabar nye...

petang nih pun takde story best.just nk bagi update blog ni je...since ngah praktikal...aku tetibe rindu time zaman2 da kelas nih...sabar jela...sebulan lg aku masuk balik zaman tu...petang ni aku nk imbas balik kenangan aku time kat U...
nak bace truskan..xnak bace meh la layan gambar...tu pun dah wat aku senang hati...nk bodek lak kan... ikut korang la..nk tgk layan..


Ni pic aku time ikut program jelajah U kta cyberjaya...1st time duk jejak kaki ke KL..series x tipu... tp adik beradik aku dh berkali2 jejak kot..cume aku je...xpela...
janji time ni aku dh jejak...time pg ni..ktorg duk stay kat UPM... pengalaman duk sane cm duk asrama je..best gak camtu...xla boring sangat..riuh satu floor kalau gaduh2...eyh xdela..kalo makan2 ke..leh ajak ramai2...pandai2 lak aku ckp cmtu..marah karang student UPM... layan la duk situ....nice place.. kat U aku cam apartment...8 kepala 1 rumah... UNIMAS..

Ni pulak time aku jadi urusetia silat...haha...urusetia time ni la yang paling aku suke...sbb nye..aku just pakai baju yg ade topi kat kepala tu je sepanjang ari...kira melayan pesilat2 yg bertanding la..hehe...bkn GRO okey...

Ni pulak time makan2 tuk program aku...Information System FCSIT...best la..
walaupun kitaorg xbpe ramai..tapi happening giler...hihi..yg pic bagi tabik kat atas tu..smua budak 3rd year... jejaka2 nye xramai sangat...hehe..

Ni pulak time dh nak bis sem 6...semua dh release lps present Final year project..
pa lagi...ambik kesempatan la nk men kat tasik Uni aku tu.. series aku x ingt name benda tu time aku taip ni..blurr jap..hihi.. kayak xleh nk men sbb dah bis dimain leh bebudak sekolah yg dtg wat lawatan..aiseh..xpela..still have another sem...leh la try sem dpn...mudahan...

K tu je nk story...ni just nak wat kenangan tuk peribadi aku je k...kalau rasa borink..lantak korang la..ni story aku bukan korang..hik3...k...

p/s: miss damnly my rainbow fren... ^^

No comments: