.

Wednesday, November 11, 2009

Hujan Oh Hujan


Salam...emm..hari ni rasa tension jap.coz td baru pas jawab exam yg killer la senior2 aku cakap..rupa2nya memang la killer kot..tak boleh nak jawab sangat..adoi..entah apa yang aku jawab..huahua..tak apela..benda dah lepas..so concentrate the next paper..yeah... Time aku taip ni ngah hujan..suke je hujan turun time camni..cam tahu2 je aku ngah pening pas exam..hik3..bila tgk hujan turun rasa cam tenang giler..seolah2 apa yang mengusutkan kepala jatuh bak air hujan jatuh ke tanah bumi...

Kawan aku pernah cakap kat aku dulu...time tu hujan ngah turun..


kawan: kenak duk kat luar? x sejuk ka?

aku: emm..aku suka...

kawan: pa disuka kitak ngn hujan ya..

aku: cuba kitak tangga aik hujan ya..nya gugok cm best jak..lancar jak nya gugok..xda sapa nak nganok...

kawan: aokla o...mun ada pokok2 jak ny lambat ckit nk ke tanah...

aku: yala...benaya...

em...apa yang aku dapat dari perbualan aku ngn kawn aku..apa2 pun..air hujan tu cuba nak sampai ke tanah walaupun dihalang oleh pokok2 rumput2..dan apa2 je halangan..dia cuba untuk mengalir dan ingin memasuki ruang2 kecil yang ada dipermukaan coklat kt bumi ini..

camtu jugak la sepatutnya aku sebagai sorang student skarang ni..aku knala berusaha nak dapat apa yang aku patut dapat..walau apa2 pun halangan kenala hadapi jugak..kalo dah xleh tu tawakal jela dengan ape yang telah d usahakan..insyaAllah semua akan mendapat hasil yang baik..amin...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Bengong~~


Why??

Ni problem yang aku ngah hadapi sekarng ni..tiap kali on laptop benda ni akan kuar dulu...tiap kali tu jugak la aku kna off lagi laptop pastu on balik..bru dapat...xtau nape leh jadi cmni..nak g ator..ngah exam skrg ni..xpela..sabar ye laptop ku...dah nak cuti ni..sabar dulu ye..huhu..harap xde papela sepanjang beberapa mggu ni..

tujela yang dapat nak taip kali ni..have a gud day...wacha2..mushi2..sayonara..

(^.^) n (*.*) n (^.~) n ( '.' )




Hujan di unimas..haha


No comments: