.

Monday, August 9, 2010

=bOroS time!! b4 Ramadhan=


Salam ramadhan wat semua umat Islam yang bakal
menyambut kedatangannya pada keesokan ari..
tupun kalau malam ni time pengumuman cakap..

"Kami duli2 yang maha berkuasa..ingin mengumumkan
bahawasanya telah ditetapkan..
Tarikh berpuasa tahun ini adalah..

11 Ogos 2010...

ok..ESOK PUASA!!!"

"Puasa jangan tak puasa ye~~.."
^.^

hehe..kalau tu la yg akn bergemar kat corong2 media yang
korang dgr mlm ni..

......

Kalau family aku..time pengumuman tu..
mesti ready nyela..
tepat2 jam 8 kat TV1..
pasti aku dah duk pan Tv..haha..
pastu pasang volume tu kuat2 biar satu kpg dgr..ekkk??
xdela sampai cmtu sekali kan kan..
cukupla tuk satu rmh dgr..hehe..

habis je pengumuman tu..comfirm2 la..makcik2 aku kat seblh rmh tu..
mst gtau.."esok puasa.."
a a la makcik..macam kat rmh aku xde TV lak nk dgr kan..saja2
nak riuhkan suasana..semangat la tu..
mudahan la puasa penuh ye kengkawan..
kalau aku ni..x tahula..paham2 jela kaum hawa ni kan2..
^.*

.........................

Since dah nak puasa..so aku ambikla pluang tok jaln2
kali terakhir b4 xleh nk kna panas lama2 nih..hihi
karang panas lma2 time puasa..
air la alamat nye dicari..hik3...
..........................

ni gambar2 yg sempat aku ambik..
semua barang2 je..gmbar sendri xde..
coz time tu muka x comey dah..haha..
comey la sangat...^.*

......................

tengokla kalau sudi..hehe...
aku just beli sandle tok raya je kat cni..
yg len xdela..baju raya dah siap dh..
raya ni semua cepat..xnkla jd cam tahun2 lps..
esok raya bru nak siap..ni x puasa g dah siap..
hehe...
......................

=SERIKIN (SEMPADAN INDONESIA)=









Lastly..dh penat jalan..surela
nak air+kerepek..

......

"SELAMAT BERPUASA"
(jgn puasa yok2 keh!)
(yok2=puasa balik rmh buka periuk..hihi)

No comments: