.

Monday, August 2, 2010

K.A.W.A.N


Salam semua..monink2...
emm..terasa malas+lemah semangat dh nk mengUpdatekan blog ku ini..
entahla..nape cam dh down ngn benda alah ni.....tapi tu seminggu yg lepas k..
sekarg aku nak bangkit balik..xnk jd lemah cam selalu..
ni smua sbb pkataan k.a.w.a.n aku jd cmni..
tapi xpe...aku xsalhkan sesape pun..
aku suke slhkn dri sendri dulu bru org len..tapi..
jgnla ambik kesempatn nk lepas je kesalhn korang k..
aku taw aku lemah+pemaaf..pemaaf la sangat..
nasib bek aku bukan pendendam kn..x baik jd pendendam..
bek jadi pemaaf kan..
....
Tapi sedihla sangat..dari dulu g..aku down mst sebab pkataan tu..
sejak aku kecik sampai ke besa..
kin aku ni x layak nak kawan ngn korang kot..
tapi aku x anggap semua org cmtu..kin ada yg masih sudi nk kawan ngn aku..
kan kan..
kalau sorang lari x smestinya yg len pun lari..
....
Tula sebab aku xnak ada B.E.S.T.F.R.I.E.N.D sampai sekarg..
bestfriend n kawan rapat len okeh..tu bagi akula..xtaula korang..
bestfriend ni kn leh kongsi semua benda..private pun leh kn..
kawan rapat ni bagi aku semua kawan yg aku kenal..
n cukupla diaorang kenal aku cmne..
sebab aku kekadang x suke nk cite smua benda..
wat penat mulut je..
bukan maksud aku xde bestfren ni aku xsuke kawan sape2..
sebab aku nk kawan semua org la aku xnk da beza2 ni..
....
sekarang aku nak ambik iktibar..jgn terlalu..
L.E.M.A.H+P.E.R.C.A.Y.A+P.E.M.A.A.F..
disebabkan ini semua..kita senang nk dibuli..nk ditipu..
emm...
....
K la..ni je nk taip kali ni..xde idea sangat dh..
sesape yg bace..da yg terasa..ku nk minta maaf bebanyak la k..
aku pun maaf kan korang...
wat kali ni je...len kali wat lagi..aku kan fikir banyak kali lu..
baru nak cakap..
"aku maafkan korang.."
....
papepun be happy n syukurlah coz still leh hidup n memperbetulkan kesalahn
kita masing2..k..
...
Lirik lagu bawah ni..tol2 bg meaning yg terbaek..
lost u but still have u..
hilang kamu..ku tap ada kamu..
family+frens..
lov u ol keh..

-Adira - Ku Ada Kamu-

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman

Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Seandainya hari esok runtuhnya langit dijunjung
Tabahlah menjunjung bersamaku
Seandainya hari esok dunia dilanda gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu




2 comments:

Aku la nih...:) said...

Bunyi cam putus asa ngan 'Kawan' jak.. sabar k.. Hidup mmg mcm ni.. LUMRAH..~=)

~~dieylah~~ said...

yan..tu..la..sabar jela..mmg dr dulu g bsabar..nsib bek x anti-bkawan g ni..hehe..still plu kwn cm korg..:D