.

Tuesday, August 17, 2010

Nak Jadi Cikgu!!!

Salam semua..wahh!!..
dah masuk hari ke-8 minggu ke-2
kita puasa upenye..x terasa lak masa berlari dengan pantasnya..kan kan..
masa berlari ke??bukan berputar ke?bergerak pun leh kan..papejela..
hehe..
yess..sik lamak gik raya..hehe..
opss sorry tersasul lak cakap cni.. ^_^
excited lak nak raya nih..
...........

Since sekarang aku ngah praktikal@LI@OJT...
kat Institut Perguruan Tun Abdul Razak nih..
so banyak la cikgu2 sini yang leh aku usha2..mana taw temu jodoh cikgu ke..
ekk??
hehe..xde makna nya nk usha2..
lagi2 bulan puasa ni..jangan la nak kurangkan pahala yang banyak ni lak kan...
banyak ke dapat??..insyaAllah..jika diberkati selalu..
amin..
...........

Ni la tempat aku duk selama 6 bulan ni..sekarang minggu ke-8
maksudnya dah masuk 2 bulan..x sabarnya nak habis...
^_^
..........
= IPTAR =

ni pandangan dari luar pejabat yang aku duk diam2..xpnh bising..
ekk??

kecil je..x besar pun..biasala jabatan2 kat cni xramai sangat..
kat pejabat ni da 6 meja je..tapi da 7 orang..cmne tu ek..emm..

aa..ni meja supervisor aku..hihi..nasib bek ambik pic nih time semua kuar..
kalau x..xde nye nak snap2..hik3..

ni tempat aku..a..tol tak aku duk diam2 je tu..
x bising kan kan..hehe..

ni lak dewan besar kat cni..kat cni la aku selalu duk join
kursus Latihan Pembangunan Staf..

Dewan je besar kan..nk g kursusnye orang x ramai pun senanya..
hehe..
Harap2 la aku leh habiskan praktikal ku ngan sebaik mungkin..
amin..

k entry nih dah bis...
tapi jangan stop baca keh...bacala lagi..
baca baca baca!!!
hehe..saje je..
^_^
...........

aku baru perasan la kan..
hari ni hari ke-8 puasa..
minggu ke-8 aku praktikal..
tarikh lak 18-08-10
aku lahir lak tahun 88..(ada kaitan ke?) hik3
orang cina cakap no 8 ni bagus..
emm..harap2 la pa aku wat hari ni baik je kan..
terpulang la kat individu percaya ke tak tentang tu..
yang penting senyum sokmo keh!..
.............

CHOW!!
selamat berbuka!!eh awal lagi..hik3..


No comments: