.

Sunday, July 18, 2010

Hari Jadiku yg ke-??

Salam semua..hehe..

kena senyum2 selalu la pasni kan..

biasala umur dh meningkat..

hehe..

Ahad lepas..

tanggal 18 Julai 2010...

maka genapla umur aku 22 tahun..

aku suka no ni..

giler suka..tapi itu dulu....

Sebab pe aku suke no 22 ni..

senanya aku suka no 2.je..

kenangan aku dari time sekolah rendah dulu..

sampai masuk matrik..

banyak benda yg wat aku kenang no 22 ni..

time sekolah rendah..

dari Tahun 1 sampai Tahun 5 aku dapat no 2 je dlm kelas..

nak dapat no 1 xleh..sebab nk lawan budak laki kelas aku sorang tu..

susah sikit..nak kena usaha lebih..haha..

tapi tanpa usaha xleh berjaya..tol x..

so time Tahun 6 aku berjaya

mengalahkan budak tu..hehe..dapat la jd yg teratas..

ekk..bukan nk bangga..just teringat..hehe..

tu time kecik2 rajin la sikit tol x..dah besar2 ni malas menjadi pulak..

tu sekolah rendah..sekolah menengah sekali je dapat no 2 tu..

haha..tu dah zaman challenger makin ramai..tol x..

tapi time sekolah menengah yg wat aku makin suke sbb..

katil aku no 22,almari aku pun no 22..

tiap kali tukar kedudukan katil..aku xkan bg nye almari or katil aku

kat org len..punyer sayang giler la no tu..haha..

kat matrik pun nasib aku sama gak cam kt sekolah menengah..

duk asrama biasala kan...hehe..

dah masuk u..xdpt dah..so minat tu pun makin la kurang..

nasib baek la no rmh aku x tukar2..

still gak..no.22 kpg tanah..dot dot...hehe..

yang paling penting sekarg umur aku lak meningkat jd 22 tahun..

hehe...xde la majlis bday cam kecik2 lu dah..

ni wat hanya dihadiri..2 akak aku..adik ku sorang n anak buah ku sorang..

kek hari jadi ku pun buatan tangan kak sue aku..hehe..

yg best nye..xkan jumpa kat kedai mn2 la..haha..

Ni la kek daripada nasi je..hehe..simple tp aku suke..

sbb aku jenis x suke makan kek kat kedai tu..^.^

pandangan atas..leh tahan gak hiasan kakak ku wat ni..

org yg turut serta meniup lilin..hehe..ank buah ku..

sonok tgk api je dia ni..

papepun aku suke ape akak aku wat ni..biarpun..

xde majlis xde sape nk sambut..tapi aku syukur masih

sihat..masih leh hidup dibumi Tuhan yg sungguh indah ini..

k..hidup mst banyak senyum keh!!..




2 comments:

Lyle Hikari said...

ooo.. befday dilah ke ahad baru ni.??
hehehe.. epy belated befday.. xprasan pon kt fb ade ke x bgtau. ke org da wish? hahaha. lupe la. papepon, epy belated befday. moge pnjg umo murah rezki. haha. lame punye wish. standard btol.

~~dieylah~~ said...

hehe..papepun..thanxz...mmg dh biase wish g2...hehe...amin,,:DD