.

Monday, July 5, 2010

Aku Ulat Buku??

Ehemmmm...

salam semua..

adehh...kali ni nak watpe la pulak kt cni ye..

tolong tulun tulung......

idea meh idea..datang la engkau kpd ku..

akan ku tunjuk kan padamu..

kebenarannya...hahaha..

oppsss..sowi..merepek jap...

senanye aku xtau nak watpe sekarg..

laptop2 smua dh bis format..

keja pun xde sangat...

so..aku merajinkanlah diriku ini..

yang asalnya pemalas membaca menjadi rajin..

umpama ulat buku..hehe..

dari aku duk mengadap laptop yg xde pape nk dtengok..

disebabkan wallpaper aku black n white je..so..

aku merajinkan diri menggooglekan diri..

cari novel or cerpen2 kt tenet ni yang leh aku bacala..

hik3..ingt rajin bace apela kan..baca novel upenye..

ish3..aku kalo bagi buku nota buku fakta..

aisehhh..x sampai 15 minit aku dah borink o..

kalo tol2 nk study bru leh lbh dr 30 minit ngadap buku belajar ni..

kerajinan ku ini disebabkan novel2 aku dh bis dibaca..

then xde masa g nk g bli yg bru..
(xde bajet senanye..)

ckap baca2 novel ni..aku share la link ktne aku baca

koleksi2 novel&cerpen ni..mn2 yg dh penh jeguk ke baca ke..

xpela..aku nk bg yg xpnh je ok..

mana taw korang pun kaki tangan mata novel..
hehe.^.^

Nk taw link die..klik2 la pic kt bawh ni.hehe..


layan giler cite kat cni..maka..

keboringanku terubat sudah...

k enjoy...

^.^

No comments: