.

Sunday, July 4, 2010

Pagi Yang Cerah Kini Sudah Terang...


Salam..selamat pagi..good morning..

Soba al-khair...

hehe..pagi ni xdepape cite g coz..

aku datang2 je kt pejabat dah de orang bru..

orang baru yg cute der...

oppsss..bukan org bru..aku yang baru lagi.

hehe..sebab ape aku baru..sebab..

aku baru seminggu..dan ni masuk minggu ke-2 aku..

dalam mggu pertama aku tu..x jumpe g mamat kat sebelah ni..coz dia g

kursus...aiseh...

pagi ni bila masuk je..adui..

tekedu den...haha..xdepape nyela..

saje je nak wat kontroversi diri sendiri..

betol x???ala..orang x wat kan..baek aku wat sendiri..

pastu sendri tanggung la.hahaha..

emm...mamat kat sebelah aku ni juruteknik komputer kat cni..

pakai cermin mata..

umur 24 x silap..pa g ek..

chinese guy..

yg selebihnye aku xtaw..

kalo nk taw tanye sendiri la...pe barang men orang tengah..

hehehe..

nama nya..ong + +..aku xtau der nm penuh die..

=.=

nama glamer...Moe..aiseh..

cam nama katun ape tu..alaa...

x ingat lak..xpela..nanti2 la aku cari kalo ingat la..

^.^

okeyla..tu je nk gtau...saje je nak cite ttg mamat sblh kan kan..

nk update n nak menghilangkan keboringan aku

di awal pagi...

okey..nanti da story bru leh cite g...ni wa sudah blurr

n wa punye perut ngah sakit...huk3..

>.<

No comments: