.

Wednesday, July 7, 2010

Syifa Syauqina

= Majlis Doa Selamat =
= Syifa Syauqina Binti Sufri =
= 2 Julai 2010 =

Salam..emm..arini xde pape nk cite..just nk

wat kenangan time doa selamat ank buah ku yg

ke-5

minggu lepas..hehe..

Syifa n my sis..

potong jambul...betol ke cmtu sebut..hehe.

Ni yg turut serta..my kazen n my anti..

4S- Sufri,Syalbia,Syazwan n Syifa..
^.^

me n family..

Syazwan...

x sangka dh byk upe ank buah aku..

aisehh...ni yg ke-5..em..pasni nk yg ke brape lak

ank aku..hahaha..lmbt g..tgu aku dah da 10 ank buah

or lbh g bru aku g kot..calon pun xde g ni..hehe..

papepun..aku doakan kesejahteraan dalam keluarga aku..

kazen2 aku da yg sm umur ank buah diaorg g taw..huhu..

cucu pun aku dh de 3..opss...ni cucu belah ayh ok..

dlm diam2 nenek upenye aku ni..haha..

xpe panggilan je ok..tp wa tap muda ok..

^.^

(dlm hati perasan mude..eee~~@)

No comments: