.

Wednesday, July 14, 2010

Wa Sayang Lu Beb..


Salam..semuanya..

waaa..lama dh x jeguk2 cni..huhu..

sejak menjak dah da projek kna wat ni..

kepala pun pusing2 pikir nak wat cmne..

since my supervisor xde ni..

nak la jugak nak menaip nak meluah nak menatap blog ku ini..

rindu sama kan mu..kangan sih..haha..

minggu ni dah de budak baru g msuk pektikel sama ngn aku..

yang menyedihkan..aku kna kongsi meja ngn budak baru tu.

adoyai..sabar jela kan.x rugi pun kongsi2..

jgn kongsi yang len sudah..

nasib bek budak tu dah kahwin..

betol ke dh kawen??

haha..aku wat andaian aku sendiri je..

coz aku tgk jari kiri dia da inai g..

betol ke jejaka kt luar kalo lelaki kawen da inai kat 3 jari

kat tangan kiri korang...

emm..dari c2 la aku taw dia dh kawen..

ish3..belajar baru sem 3 dah kawen ye bang..ahakz..

sukati dia la kan...tgk cam ank org senang je..

p yang x bestnye..dia pendiam sgt la..

so..xde story la nk dgr nk cite kat org..

xpela..yg penting aku bawa diri..huahua..

enjoy jela pa yg ada...

k tu jela nk story...aku kna smbung wat sistem..

adushhh!!otak berputarla...

bagi la ku idea cmne nk wat benda alah ni...

dah esok kna tunjuk...mudahan semua ok..

k..salam..

^.^

No comments: