.

Tuesday, December 7, 2010

Nak ikut BlogLarian..

Ni nak join blogLarian yg di tag olh c mush nih..thanks ya fren..da gak tuk update blog arini..

Nak tahu syarat2 join bebenda ni tekan link ni... SINI...

Syarat2 kena la ikut tol x...

Saya suka berblogwalking kerana ...
" suka sesangat baca cerita-cerita tipu blogger-blogger tegar dan fakta-fakta mutlak yang dikongsi bersama dan boleh menambah ilmu yang dikongsikan.."

cukup tak kata2 tu..xtau nk cakp cmne..yg pasti best la berblogwalking ni.. ^^
Nak 3 tag sape eh.. :

---- > Fello Ariza
---- > eyka elisha
---- > eyka

Korang mehla join..xde paksaan la kan..hihi

6 comments:

Lelaki Ini said...

wah
besh2!
byk awards!

♥ eyka elisha ♥ said...

hehehe.thnx eyka..otw nk wt ni.nnti usha2 la entry erk =P

FareedSairi said...

Assalam, terima kasih sudi join BlogLarian. Blog anda sudah disenaraikan. di senarai 78.

selamat ber-BlogLarian

.:: dieylah :: said...

Lelaki Ini :: banyak sgt kengkawan blogger yg berbaek nih nk bg..kalo leh nk berbakul2...hehehe

.:: dieylah :: said...

eyka elisha :: okeh! nanti usha2..smpai lebam..hik3

.:: dieylah :: said...

FareedSairi ::

wkmslm..sama2..best ar blogLarian tu...hehe..leh bw dgn secapt nye..akan dterjah selalu.. ^^
thankz coz g kesempatn kt tuan blog nih join blog tu k..