.

Tuesday, December 7, 2010

Nak Langsaikan Hutang...

hihi..senyum lu..tuk tahun baru kan.. ^^
sekarang nk langsaikan hutang kengkawan yang sesangat baik bagi2 award ni..
Nak simpan lelame karang lupa lak..hihi..

Award dari si Aefa ni...makaseh ow...hihi...

Dapat award ada la soklan kena jawab...

1- Apakah makanan fav anda?
Semua makanan seafood.... leh ke jwb cmni..hihi

2- Siapakah manusia yang anda paling sayang?
Family of coz...

3- Tag 4 blog yg len...
nama ada kat bawah sekali...ngee~~

......................

Award dari aunty yan thanks keh! sorry lmbt ambik.... ^^

Ni rasanya kali ke-3 dpt award nih...so soklan dh jawab sebelom2 ni..
nak tahu carila dlm list2 post dieylah k...hehe.. x pun pg picit pic kat atas tu...k..

Award2 nih nak tag orang yang sme jela....kalo nk ikutkan hati nk bg smua.. tp kalo ckp cmtu mst xde sape nk ambik tol x..hehe..

---> eyka elisha
---> Fello Ariza
---> aibaks
---> cipot cedot

p/s: kalau sudi ambik la k.. ^^

3 comments:

maCy said...

rjn ya jwb :)

.:: dieylah :: said...

maCy :: hehe... rajin time da free je ni.. ^^

Ckin Kembaq said...

Rajin bebenor menjawabnya..hehe Kadang tak ada msa utk jwb tag la dieylah..hehe