.

Wednesday, March 10, 2010

=DUit Oh Duit=

waaa...kecewa..sdeh..jeles..semua ade ja rasa..money money.. i need u bebeh..haha..

Sekarang cam2 cara kan orang dapat duit..terasa NAK JUGAKKK!!!..aisshhh...

Kawan aku gtau login FB pun leh dapt duit..tapi aku tak faham konsep..

tak tahu boleh ke tak dapat duit dari situ..ada cakap tak elok la..entahla...

aku pun tak tahu..terpulang la kat sape2..tapi kalau ade yang tahu...

bagitahu la aku k..benda tu bagus ke tak..

Ada gak guna blog tuk jual barang2..

ni memang teramat banyak..lagi2 org jual SHAWL nih..

aku tak reti nak pakai so jarang la untuk aku membz kan dri di blog2 begitu..

sorry la ekk... ^.^..

Nuffnang pun ramai dah dapt income dari situ..

tahniah la kat blogger2 yang dah dapat tu k..

(huhu..aku tak dapat lg..=.=)

takpela..kin rezeki lmbat lagi..sabar itu kan separuh daripada iman..kan kan..hehe...

churp churp ke ape nama nya pun ada gak orang dpt income dr situ..

tapi aku x kaji lagi..sape2 da info tentang itu share la k..bukan xnak kaji..

cuma masa tak mengizinkan aku..huhu..

FYP oh FYP ku masih menunggu untuk disiapkan..

taip ni pun sebb dh blurr ngan sistem yang dibuat diri sendri...

korang doa2 la ku suksessss ek..AMIN...

Ok ni je dapt aku katakan...ape yang penting...

SENYUM..hehe.. ^.^


7 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

betul-ape yang pentingg-senyum selalu dulu-pastuu usaha dan pasti akan berjaya nanti
dex harap kamo akan berjaya suatu masa nanti ;D

~~dieylah~~ said...

thanks dex..u r the good frens 4 everyone...harap awk pun bjaya juak kelak k...^.^

Belajar Affiliate said...

Mungkin awak boleh cuba program affiliate sebagai permulaan. Salah satu cara promosi, adalah dengan mempromosikan produk bersesuaian melalui blog awak ni. :)

Cuma awak perlulah memahami konsep dan mengetahui strateginya terlebih dulu.

Dengan mencari ilmu berkaitan dan usaha yang konsisten, saya yakin awak boleh berjaya.

kenwooi said...

it's all about the money =)

~~dieylah~~ said...

kenwooi~yup life need money money.. no money no talk..hehe..^.^

F U N F A B U L O S I T Y said...

tq dieylah-terharuu dex wooo-huhu
dieylah, semua org ada masalah dgn perkara ini-
tak kira lah pangkat atau ape status sekali pun-
ianya mmg tak pernah cukup-
oleh itu, gunakan sebaik mungkin-berjimat cermat itu penting. ;D

~~dieylah~~ said...

dex..thanks..yup jimat cermat itu penting..memang ngah bjimat sgt skrg..50 rgt 7 hari mkn blh x?hik3..^.^