.

Thursday, March 18, 2010

=Sambal Belacan=

=SAmbal BeLacan=

Adoyai...teliur lak sa bila teringat sambal belacan mak aku wat..arggghh..

nak balik!!!MAK..hantarla lagi..huk3..aish..

selalunya aku balik kampung semggu sekali..nih dah sebulan aku tak balik..

sebab FYP..huhu..

hek eleh.aku nih..kawan2 dr seberang laut pun tak balik 4 or 5 bulan tak bising cam aku..

emm..tu diaorang..bukan aku..aku tap aku..aku pun bukan x pnh duk jauh..

pnh setahun tak balik jugak..huk3..

duk asrama pun dr umur 13 tahun..tu pun balik sebulan sekali..haish..

nape lak sedih2 nih..time tensen2 bengong2 nih aku merapu memanjang sorang diri..

takpe2 yang penting aku mesti kuat nak mengadap sem last nih..meh kawan2 kt berjuang bersama2..chaiyok2...

Nak gak tunjuk sambal-sambal belacan yang macam2 nih..

aishhh...NAKKKK!!

=Sambal mangga=yummy3=

=Sambal=Belacan+Cili=

=Belacan+cili+ikan bilis kot..hik3=

=Ni sambal cara sarawak..goreng belacan+asam jawa+ikan bilis+cili=

=Nih mak aku pandai wat jugak=aku??hik3=tolong makan je k..^.^=

=Sambal +ulam2=

=Bahan2 bagi sesetengah orang=

waaa..lapar nye...

JOM MAKAN!!!

^.^

p/s: pic2 nih aku ambik dr google images..hik3..aku tol2 ngah lapar n ngidam benda ni..

2 comments:

Lyle Hikari said...

hahaha. siannye. gambatte dalam menahan keterliuran dan jgk FYP yek.. 2 mgu je lg..

~~dieylah~~ said...

kak laili..tau xpe..sa cm nk pitam tgk coding nih..aduyai..:(