.

Tuesday, March 23, 2010

=Itu Aku Suka=^.^=


=FYP Oh FYP=

Salam semua...ni paling lama x jenguk tak sentuh blog ku ini..huhu..

rindu giler nak taip2 ni..since aku bangun awal pagi..jam 3 pagi g dah bangun..

waaa..tu pun sebab nak wat assignment yang banyak lagi ni..

Adushh..still have 5 assignment nih.

  • System Information Strategy - 25 Mac 10
  • Bahasa Melayu - 30 Mac 10
  • System Programming (Project) - 7 April 10
  • Object-Oriented (Assignment 2) - 9 April 10
  • Object-Oriented (Project) - 9 April 10
Tak campur g benda penting ni...kalo tak bukan FYP aku...wa..tiap2 malam tak leh nak tido tenang..

Otak pikir FYP je...huhu...nasib baik tarikh hantar FYP dah rescheduled blik...suka2..

but takleh nak suke sangat..coz time tu dah final exam..kang otak takleh nak

concentrate kat exam lak kan..huhu..

Sepatutnye kna hantar FYP next week.. 1 April..tapi dah kena tukr tarikh..

ke 26 April....tak caye takpe..tengokla kat blog si Abang Amat ni..hehe..Tekan je pic bawah ni..

V
V


Kredit to Abang Amat and my frenz Zul gak...:D

keh..tu je aku nak cakap..

Hopely can done it!

^.^

p/s:doa2 la aku berjaya k..doa korang gak..supaya kita sm2 berjaya..amin..


2 comments:

B L O G D E T said...

dudluck dieylah! chayok2! ;D

.:: dieylah :: said...

thanks dex...;D