.

Sunday, October 10, 2010

.:: Apa Nama Saya ::.


Kisah dulu2..Kat Kampung Aku..
....

Pak A : Tokey..ABC 1...

Tokey : Okey siapppp..

Pak A : Lambat o tokey tutup kedai ini malam..

Tokey : Mau dapat duit lebih boss..saya punya anak mau masuk u suda..

Pak A : ooo... Anak u masuk mana?

Tokey : Masuk u oversee sana...x tau nama apa...

Pak A : saya memang tak tau tokey kalau tokey x kasi tau..

Tokey : saya bilang apa nama u itu.. saya tidak tau..

Pak A : sya memang tidak tau tokey..u tanya sama saya..aduiii..

Tokey : Saya Cakap Apa itu nama u...anak saya tidak kasi tau..

Pak A : ya ya ya..saya tidak tau tokey...tokey cakap betul2..mana u itu..

Tokey : Apa ini macam.. lu tidak paham apa sya cakap ka... pening aa..kalo cakap sama u..

Pak A : yala tokey u tanya sama saya.. mana saya tau anak u masuk mana..
..
..
( Tokey: diam n fikir... )
..
..
..
..

Tokey : Aiyaaaa.. saya lupa o..nama u APA BIN INI... u ingat saya kasi tanya u
di mana anak saya belaja ka....adoiii...saya cakap
sya tidak tahu anak saya belajar kat u mana...banyak soriii bos..... ^_^

Pak A : adoiii tokey..kasi malu saya ooo...napa la nasib nama saya ni...xpela..
saya bagi can sama tokey kasi belanja ABC sama okey..

Tokey : okey2 bos...don wori ma...saya kasi special punyaaa...

...................

p/s : korang bagi nama anak jgn pjg sgt taw..penat karang jabatan pendaftan negeri taip nm anak korang... ^_^
cerita ni aku wat sendri...cita betul len version.. ^_^

6 comments:

nur anis said...

huhu..lawak2..kesian APA..

sokong..x perlu bagi nama pnjang2..nanti yang dipanggilnya pendek jugak..huhu

DiEyLaH said...

nur anis :: hehe.. sptut nya APA itu tokey itu..yg cite betol la.. ^_^

nm pjg2 nnt org salah taip marh gak..aisehh.. bagi nama 1 abjab sudh.. ngee~~

maCy said...

isk2. miscommunication :)

DiEyLaH said...

macy :: hohoho.. kisah bena len senanye.. ^^

Fello Ariza said...

ya mudah kisah nya mpun koh..haha

DiEyLaH said...

Fello :: bukan kisah kamek..kisah da org cina kpg kmk dolok..hahaha

=P