.

Thursday, October 14, 2010

.:: NGantok Dah ::.

Malam dah ni...
ye aku tahu semua tahu dah mlm...aku nak watpe ni..
adoi...
Tido ?
Yupppp nak tido...
TAPI...
Anak buah aku x tido g...kena temankan dia tgk karton pulak..
kalo x temankan sian pulk..budak 2 tahun..
x brani nak biar sorang2 duk tgk TV...dah pintu besar blakang dia je..
aku nak cakap..
" Wan..ibuk nak tido..g telog gik...tido gik nun..ibuk ngantok.. "
huhu...tu pun dia x ambik port..dia memang wat
makcik2 nya bela mata panda kot..
mak dia x larat nk jaga..adik dia 5 bulan tu g...
bapak dia pulak duk jauh...aiseh...
kami kami kami makcik dia kenala jaga..
anak buah aku ni len sikit...
kalo anak2 org len entah2 dah nyenyak tidur kot time ni...
anak buah aku ni..paling awl tido..jam 11...
paling lewat jam 2 pagi...kalah nenek dia...huhu
x larat dah mata ni...
" Wan...juh tido... "

.....

2 comments:

Fello Ariza said...

baNGUN!.g kelas...haha

.:: dieylah :: said...

Fello :: kamek xda kelas..kmk LI..
next sem bok g kelas..hahahah.. =P