.

Sunday, April 10, 2011

+ Jujur Itu Baik +


lapa!!!!


k tu perkataan yang ade dalam otak aku sekarang okey...entah apela...series memang ngah lapar ni...so emo aku len ckit la kat sini..hehehe..xdela...aku ni rasa pelik terhadap diri aku hari ni...


masuk kelas hari ni..niat baik la...otak dah fikir done dah...kelas terakhir la dalam otak ni... ngah tunggu2 lecturer masuk tu kawan2 plan lak nk pospon present...adoi...tapi takpela...maybe diaorang tak ready lagi la kan..


aku pun tak ready sangat pun..hehe..same jela...so present paper last aku duk degree ni adalah esok...pastu leh la kira merdeka sikit..just tunggu final exam je.... 9 mei...waaa..cam lama lagi kan...memang pun..ada 3 minggu nak study giler tu.....hehe


tapi aku tak lah rajin..seminggu b4 exam tu baru nak study kot...otak lembab sikit nak mengingat ni..kalau study awal2 ni..karang nak exam lupe lak....aisehh...so 2 minggu b4 study tu aku nak cuti panjang dulu...hik3.....balik kampung tolong mak ambik padi kat sawah lu...rilek2 kat hutan lu..duk bertapa lama sikit kat hutan baru best...tenang kan jiwa....hihi


berbalik pada tajuk entry aku kali ni kan..jujur??

korang ni jujur tak? cube jawap jujur ckit...hik3...tadi time klas..lecturer aku duk tanye ada pape tak faham tak tentang subjek yang dia ajar...series smua xde soalan..bajet faham semua la kan..padahal tak revise langsung lagi pun...hahaha....tu yang xde soalan nak tanye...pastu lecturer aku leh lak tanye....


sir "latihan2 yang saya upload kat morpheus tu saya bagi markah bonus jela..ade gak latihan baru kan.....tapi saya tgk dulu la.."


aku leh lak jawap dengan jujur.. "sama la sir"


sir "apa yang sama?"


aku "a a soalan tu sama yang sir bagi sebelum ni.. "


kawan2 "alaaaa~~~ "


aku "hihihi..opssss"


sir " ok la tu dia jujur...taklah rugi nanti...dia jujur antara dia dan Tuhan je kan.."


aku "(senyum je)"


kawan sebelah aku "dilaaa...nang jujur la...aishh"


hihi....aku pun tak tahu nak cakap ape...series tak niat pun nak cakap..tapi spontan keluar dari mulut...bajet kawan2 aku xyah nak buat benda baru la..hantar je benda yang sama...


sorry ye kengkawan..terlepas sudahh.... ^_^

No comments: