.

Sunday, April 3, 2011

+ Gempakk!!! Terbaek la ABPBH 2010 +

Hai2 korang...cam dah semak je sini kan...alahai...macam takde masa lak nak ber blog aku nih..bz je memanjang..bz ke?? emmm..sekarang balik kampung je aku bz...sampai tak de masa je... sekarang sini ngah bz menuai..termasuk la family aku... tiap2 sabtu aku g tolong parent aku menuai padi..penat tapi best giler...tak la masa terbuang camtu je kan..biasa aku duk lepak depan tv je...sekarang lepak tgk padi je depan mata...series penat tapi berbaloi...kan kan..tenang je kat kebun tgk hutan keliling.hijau je...udara pun nyaman..korang pernah ke g sawah..mesti ada yang pernah kan...yang pernah tu penat tak??best tak??emmm...


k k entri kali ni tak cite tentang tu pun k..nak cite tentang ABPBH semalam..korang2 mesti ade yang layan tol tak..memang best la..series aku suka giler tengok..sebab sebab nye...pengacara syokkk habis la ada zizan,ka engku n kak shahira...terbaek la diaorang ni kan...lakonan menjadi habis kat tas pentas tu...tema klasik moden ni leh layan jugak layan jugak la kan...emmm...

dikesempatan ni nak juga la ucapkan tahniah tuk pemenang2 malam tadi...memang semua layak la bagi aku...anugerah bintang popular tu memang layak habis si abang sam hensem tu...hihi..boleh la hensem...memang hensem pun kan...kalau ade pempuan jugak anugerah tu...aku nak lisa surihani la menang...hehehe...aku suke kak lisa ni..comey je...tapi ok la dia da dapat jugak semalam...zizan pun dapat...hik3...best la...

Pengacara digemari... ^^

Bintang paling popular...hebat la sam...

emm...part yang paling best mesti korang pun tahu kan kan...last sekali tu...ada gak adegan pelakon hantu kak limah ni..kita bakor kita bakor..hehe...smua yang duk bawah pun turut join tangan macam tu...aku gelak je tgk kat rumah la kan...hehe...best2..

k la tu je nak preview..tak reti nak story memanjang nih..entah2 korang pun dah anggap ni story basi..hihi..ada ku kesah...opss...k salam...

p/s:: kelas ku dah habis...tgl minggu depan gik...presentation..suke2... =DD


1 comment:

Anonymous said...

tak dapat tengok :(