.

Sunday, September 19, 2010

Raya : Part 2 ( Pic Raya Anak2 aku )

Salam semua..
slamat pagi...
hari ni mst banyak yang dah start keja balik kan..
Mudahan bulan baru..hari baru
minggu baru jam baru..ek..
lebih ceria hidup kita di dunia ini..
.......
Aku taw gambar2 or entry aku ni leh kira
outdated...
emm..aku x kisah..janji aku leh pacak tampal lekat..
cucuk pasang ikat..papela..asal kenangan tetap kenangan
aku tinggalkan kat sini..
tok tatapan masa hadapan..hohoho..
........
korang tengok jela pic anak-anak saudara aku k..
bukan anak aku..xde g..huhu..
single n available lagi..sob sob promote diri.. !^_^
......

Pic aku lak..hehe..

Ni Family abang aku..
Dah besar aiman,akmal n alisya upenye..huhu
Tahun ni diaorg raye kt kedah..xleh nk jumpe.
MMS pic je..hehe

Ni anak kakak aku yg sulung..syazwan..

Ni yang ke-2..Syifa..

Yang 2 orang ni raye ngan aku..ek!
^_^

sonok de budak2 kt rumah..ngee~~

k tu je..
harap pic2 ni leh aku wat kenangan nanti2
yeah~

No comments: