.

Wednesday, January 20, 2010

~Bad Day??~

emm..rasa cam nak nangis tapi katakan TAK NAK!!..entahla..sorryla..entry kali ni nak guna

bahasa sarawk je..mana x fahm map...bangun jak pagi tok..rasa besalah ngan orang indah jak.sa

menyesal jak apa nak dh dipolah selama tok...sik tauk la kenak...so..aku pos kat Skype aku status

sedeh jak....kat FB pun camya juak...tapi apa guna semua ya..entah la..aku pun sik tauk juak apa

dah aku polah..sa besalah ngan apa pun aku sik tauk juak..adoh2..pening palak mun mikir

eh...aku sa aku tensen kot..p x juak..apa nak d tensen gilak...kelas sikda banyak gilak

pun..huhu..aku harap la gilak dgn naip tok aku pat luah semua ya..sik pelu gik nak pikir2 gik

pastok...tapi aku tok sa nya sik pandey nak luah..argghhhhh...sikpajak la...biarla aku simpaan jak

pa da lam otak tok..biasa aku camtok juak dolok..suka simpan2..ya Tuhan..tolong tenangkan hati

hambaMu ini..amin...sa nya tok ajak dapat aku tulis..malas dah...semakin di pikir semakin la

pening..better senyap jak..jadi pendiam untuk seketika....itulah yang slalu aku polah...harap la

feel tok sik berterusan...amin...


Huhu~

p/s: jangan mengeluh kerana itu menunjukkan kita tunduk dengan hasutan syaitan..


No comments: