.

Tuesday, January 12, 2010

~Kasihan Dia~


Emm...nak cite ttg ape lak ek..rasa cm nk citer something time ni...tolong2 la idea kluar kt otak aku ni...adoyai...thinkkkkkk....aaa...cite ape aku wat hari nila..hari ni kitaorang da kelas BM..kalo nak tahu kat cni pakaian student x formal sebelum ni..student leh guna papeje janji sopan..tapi ..mula sem baru ni beberapa fakulti kat UNIMAS ni dah start guna pakaian formal..adushh..TAPI...hehe..nasib baik bukan fakulti aku..haha..so still selamat..coz aku ni bukan suke nak pakai seluar slack baju kemeja la..baju kurung la..kasut bertutup la..adoh..MALAS~~..haha..Tapi hari aku kena pakai sebab aku nak pergi kelas BM punya pasal..semangat punya hal aku pakai la baju kurung...hehe..ayu je rasa..haha..tapi xpela..elok sebenarnya pakai formal ni..coz nanti keja kna gak pakai formal kt pejabat..AMIN~~harap2 la dapt keja baik nanti...

Nang Raget eh...p x hensem sangat..hehe

Hari ni kelas aku abis jam 4.00 petang..so balik tu rasa penat la sangat..sebab jalan kaki balik..mals nak naik bus coz tengok cuaca cm best je nk jaln...ingat sampai bilik xnakla tdo petang ni..jadi aku layan la cita UP..cita karton yang aku pinjam dari kawan aku semalam..tup tup..x sampai 10 minit aku dah x sedar dah..samada aku ngantok sangat ke citer tu bosan sampai aku tertido.tapi rasanya aku yang pnat sangat..kwn2 smua ckap best.nanti nak tengok lagi....hahaha...jam 6 lebih baru sedar...Thanks MEM MIN..sebab dia bg mesej la aku terus sedar...nasib x terlepas cita Cinta Balqis jam 6.30 tu..hehe..

~UP~Layan sampai tertido..

Jam 7.30 mlm aku g teman kwanku ini mencari sinar internet kat laptop dia..x tau la apa masalah sampai dia xleh nk connect wireles..bkn setakat wireles..pakai LAN cable pun xleh gak..apela agak ny problem laptop dia tu..kasihan aku tengok..nak tolong x reti..huhu..sori mem..kamek dapat neman jak tok..sekarang ni aku taip post ni pun kat fakulti sebab nk teman kawn aku ni try dia punya ternet tu...tapi hasilnya..x leh blah...sabar mem k..nanti boleh tu..sabar bebanyak..aku kasihan coz sbb kitaorg ni budak tahun akhir..nak wat final year project kna da ternet...dia punya laptop xleh nk connect sampai dia xde semangat nk wat keja dia...rilek fren k...sape2 da idea tolong la bagi idea k..thanks...

Okla..sampai ni je kot nak taip..pnat duk kat lantai ni..hihi..lagipun kawn dh give up ngn ternet dia..so..balik jela..nampak gaya anta kedai jela...harap xde pape..ok..salam...

(^.^)


No comments: