.

Friday, January 22, 2010

~Have Fun~

huh! hari ni cam ape je..cam kereta gerak je..ke sana ke sini je jalan aku ni..

nak kata kaki panjang tak jugak...pendek je kaki ni..nak langkah jauh adoi payah beno..haha..

orang len langkah sekali aku kena 2 kali kot..tu bagi yang bdn lbh tggi dari aku la..haha..kalau sm tu len cite la..

tapi tap jugak nak jalan..naik bus kan boleh..p itu bukan yang sebenar nak di kongsi..hehe..

hari ni nk uplod gmbar je..have fun what we are doing..biar simple asal happy n enjoy of our day...OKEH!!


Cempaka di waktu malam..ni blok puan je k..blok laki mals nk ambik..haha

Ni..4 sekawan..hehe..sowi letak gmbr cni..nk bg korang glamer jap k..marry,alice,jiha n flora..

ni aku and housemate..izzah..

peace~~hehe..tu ida n me lg..

ni perjumpaan kolej cempaka semalam..

hehe.cucur sotong..eh..sate sotong..

aaaa...ni aku suke2..CRAVIO...yummy3~


Okeh..Smile Owez..^.^


1 comment:

F U N F A B U L O S I T Y said...

sedapnyew tgk gravio tuu- ;D