.

Tuesday, January 19, 2010

Oh Tidak!!



Adohai..laptop ku tersayang..janganla buat hal time camni..nak luah ni..nak

luah tapi..adoh2..S.A.B.A.R...selama ni laptop aku slow sangat..tula..instal cam2

lagi kat dalam tu..padan muka..huhu..disebabkan sem ni aku final year..kenala

wat final year project..TETAPI...laptop ku..oh Tidak!!!..semalam aku n kawan ku

tryla nk format laptop..ingatkan semua la driver ada..rupe2nye x

cukup..adoh...nak cari kat ternet..laptop xleh nak guna..so..hari ni jela plan nk

sambung install ape2 yang xde lagi tu..but aku syukur sangat..pas format

semalam laptop aku jadi laju..haha..thanks to my Mem..hik3...pasni leh la wat

FYP aku tu..hopely semua leh jalan pasni..amin...
harap2la ni aku habis dengan cemerlang...wish me luck okeh!!




2 comments:

B L O G D E T said...

wk..try install ccleaner dalam downloads.com-then-wk try clean n susun file2 mane yg tak diperlukan lagi- selamat mencube- ;D

.:: dieylah :: said...

okeh..thanks..sy akn cube..:D